Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Indien u een klacht heeft over een product of over Het Luxe Buitenleven kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail, telefoon of brief. Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op om uw klacht in behandeling te nemen. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht zullen wij u beantwoorden over de uitkomst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt u door ons geïnformeerd binnen een termijn van 14 dagen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Stichting Webwinkelkeur.nl (https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil).

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op