Klachten
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Indien u een klacht heeft over een product of over Het Luxe Buitenleven kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail, telefoon of brief. Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op om uw klacht in behandeling te nemen. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht zullen wij u beantwoorden over de uitkomst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt u door ons geïnformeerd binnen een termijn van 14 dagen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Stichting Webwinkelkeur.nl (https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil).
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op