Morgen geopend van 10:00 t/m 17:00

Log in / Registreer Winkelwagen

Zoeken

Klantenservice

Het Luxe Buitenleven staat voor betrouwbaar kopen!

Wij zijn lid van Stichting Webwinkelkeurmerk. Het WebwinkelKeur is een keurmerk dat er is voor consument en ondernemer. Een non-profit keurmerk dat staat voor transparantie en duidelijkheid. U kunt op deze link klikken om ons lidmaatschap te verifiëren.

Heeft u vragen en/of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!

Bereikbaarheid klantenservice

Via info@hetluxebuitenleven.nl, het contactformulier of bel: 06-40600549

ma: 09.00 – 21.00
di: 09.00 – 21.00
wo: 09.00 – 21.00
do: 09.00 – 21.00
vr: 09.00 – 21.00
za: 09.00 – 21.00
zo: 10.00 – 21.00

Winkel

Contactgegevens

Het Luxe Buitenleven is gevestigd op:

Dorpsstraat 8a
4271 AC Dussen.

Openingstijden

Woensdag: 10.00 - 17.00
Donderdag: 10.00 - 17.00
Vrijdag: 10.00 - 18.00
Zaterdag: 10.00 – 16.30

Afspraak buiten de openingstijden is mogelijk! Via info@hetluxebuitenleven.nl of het contactformulier of bel: 06 - 40600549

Praktische informatie

Prijzen

De vermelde prijzen zijn incl. BTW en exclusief bezorgkosten.

Betaalmogelijkheden

U kunt bij Het Luxe Buitenleven online betalen via iDeal, Mister Cash, PayPal, bankoverschrijving of rembours. SEPA en creditcard worden binnenkort toegevoegd.

Overschrijving

Het bestelnummer staat in de rechterbovenhoek achter "Bevestiging:" en in de onderwerpregel van de e-mail. Zonder dit nummer wordt uw betaling niet verwerkt.

Het Luxe Buitenleven
Rabobank Altena
IBAN Nummer: NL15 RABO 0301 767 076
BIC code: RABONL2U

Rembours

Na ontvangst van het pakket, betaalt u contant en gepast, aan de medewerker van de pakketdienst .Hiervoor brengen wij € 9,50 aan extra kosten in rekening per zending.

Bezorgkosten: gratis boven € 50,00

Bij Het Luxe Buitenleven betaalt u geen bezorgkosten voor aflevering van uw product in Nederland, België of Duitsland wanneer uw bestelling meer dan € 50 bedraagt (exclusief verzendkosten). Bestelt u voor minder dan € 50, dan bedragen de bezorgkosten (incl. administratiekosten) € 6,50 binnen Nederland en € 8,00 naar België of Duitsland.

Bezorgopties

Afhankelijk van het gewicht en afmeting van uw product wordt deze door een pakketdienst of transporteur bezorgd.

Indien de afmetingen van het product niet binnen 120x60x50 cm en/of zwaarder zijn dan 50 kg wordt er een toeslag gerekend van 30 euro.   

Afhalen

Het is ook mogelijk om op afspraak uw bestelling in onze winkel af te halen. Aan deze vorm zijn uiteraard geen extra kosten verbonden. Wij nemen contact met u op.

Levertijd van uw bestelling

Wij streven ernaar dat op voorraad bestelde producten binnen 2 werkdagen bij uw afgeleverd worden. Zijn producten niet op voorraad bij ons en/of bij de leverancier, dan wordt u geïnformeerd over de levertijd.

Klachten

Indien u een klacht heeft over een product of over Het Luxe Buitenleven kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail, telefoon of brief. Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op om uw klacht in behandeling te nemen. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht zullen wij u beantwoorden over de uitkomst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt u door ons geïnformeerd binnen een termijn van 14 dagen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Stichting Webwinkelkeur.nl ( www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil).

Retourneren: in geval van gebreken/verkeerd geleverd product/ruilingen

  • Eventuele gebreken, verkeerd geleverde producten of ruilingen dienen binnen 14 dagen na levering mondeling, schriftelijk of per mail aan ons te worden gemeld.
  • Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend. Het uitgangspunt hierbij is dat u het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals u dat in een winkel zou mogen doen.
  • Het Luxe Buitenleven informeert u over de wijze van transport, de datum van ophalen of uiterlijke datum van terugzending.
  • Verkeerd geleverde producten en producten met een gebrek zijn voor kosten van Het Luxe Buitenleven, ruilingen komen voor rekening de klant.
  • Bewaar het verzendbewijs!

Het pakket dient voorzien te zijn van het volgende bezorgadres:
Het Luxe Buitenleven
Dorpsstraat 8a
4271 AC Dussen

Retourneren: in geval van uw recht op herroeping (herroepingsrecht)

U heeft het recht uw product tot 14 (kalender)dagen, na ontvangst van het product, zonder opgave van reden te annuleren.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht bent u verplicht dit kenbaar te maken bij de ondernemer. Het kenbaar maken dient middels het Modelformulier voor herroeping te gebeuren. Download hier het modelformulier.

Het product behoort met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Het Luxe Buitenleven geretourneerd te worden binnen 14 dagen na aanmelding van het retour. Het uitgangspunt hierbij is dat u het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals u dat in een winkel zou mogen doen.
Indien u voldoet aan de gestelde voorwaarden, krijgt u binnen 14 dagen het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Garantie BGE Werktafels

 Wij besteden de grootste zorg aan het maken van onze werktafels. Deze producten bestaan uit natuurlijke materialen, zoals hout en natuursteen, waardoor deze onder weersomstandigheden kunnen vervormen of verweren. Onzorgvuldig gebruik of onderhoud aan uw werktafel zorgt er daarom voor dat de werktafel niet in aanmerking komt voor reclamatie.

Om ervoor te zorgen dat uw werktafel zo lang mogelijk in uitstekende staat blijft verkeren adviseren wij uw werktafel droog en uit de zon op te slaan. Daarnaast is beter om vocht en sappen uit voedsel of drank niet in contact te laten komen met het werkblad. Als laatste is het van belang dat uw barbecue voldoende vrij blijft van uw werkblad. Door het verschil in temperatuur kan bijvoorbeeld uw natuursteen blad scheuren.

Garantie en registratie Big Green Egg

Big Green Egg is wereldwijd de eerste fabrikant van keramische, op houtskool gestookte kooktoestellen die zodanig achter de kwaliteit van het product staat, dat er een beperkte levenslange garantie op van toepassing is. Een garantiesysteem wat al decennialang wordt gehandhaafd.

Voordat een EGG de fabriek verlaat ondergaat deze nog een grondige inspectie. Daarnaast is iedere Big Green Egg voorzien van een certificaat wat garandeert dat het product, binnen zijn soort, van de hoogste kwaliteit is. Daarbij biedt Big Green Egg de 'best-in-class' klantenservice en garantieondersteuning aan haar klanten.

Door uw EGG te registeren kunt u, indien nodig, aanspraak maken van deze uitgebreide garantieregeling. Wij adviseren u daarbij om uw aankoopbewijs goed te bewaren.

http://www.biggreenegg.eu/nl/service/